Laat gasten
zelf reserveren
Met de Spont reserveringsmodule ontvang je gemakkelijk via je eigen website reserveringen. Door aanbetalingen te vragen voorkom je no-shows die je in deze tijd zeker niet kan gebruiken. Volledig geïntegreerd in Spont Kassasysteem of als stand alone te gebruiken.
Spont Reserveringen is gebouwd voor iedere horeca onderneming…
COVID-19 proof
aangezien de gast expliciet moet aangeven of er klachten zijn.
Gekoppeld aan kassa
Direct aan de slag
Geen abonnement
Alle apps inclusief
No cure, no pay!
Simpel & elegant
Via onze widget is het makkelijk om op elke pagina van je site te reserveren. Voor de klant, simpel, overzichtelijk en snel.
Flexibele openingstijden
Je kan per dag aangeven hoeveel reserveringen je wilt accepteren. Aanpassingen zijn zo gedaan, bijvoorbeeld i.v.m. vakantie of evenement
Zeg “No Shows” vaarwel
Zonder inloop is een no-show funest. Voorkom deze door met aanbetalingen te werken. De aanbetalingen worden netjes op de rekening van de gast verrekenend.
COVID-19 Proof
Van de overheid moet je bij een reservering vragen of er klachten zijn die kunnen wijzen op Corona. Deze check is in het reserveer proces meegenomen.
Efficiënte bezettingsgraad
Met maximaal 30 plaatsen wil je geen lege tafels en een zo efficiënt mogelijke tafelplanning. Door maximaal gebruik te maken van de software in combinatie met de mogelijkheid tot aanbetalen, kunnen we de bezettingsgraad tot in de puntjes voor je regelen.
Telefonische reserveringen
Wanneer een gast belt om een reservering te maken of om te wijzigen kun je dat gemakkelijk via je kassa doen. Alle gastgegevens in een oogopslag bij de hand. Aan de hand van de wijzigingen wordt de beschikbare capaciteit direct gewijzigd.
Leer je gasten kennen
De gastgegevens worden direct gekoppeld aan de gegevens in de kassa.
Zo wordt een gastprofiel bouwen een fluitje van een cent. Een uitgebreid gastenbestand is een meerwaarde voor elke horecazaak. Zie hoevaak je gasten reserveren, wat ze gemiddeld besteden per bezoek, wat de meest gekozen producten zijn etc. Daarnaast werkt het ook gelijk met je Loyalty programma wanneer je de Spont Kassa gebruikt waardoor je niet meer om een klantenkaart hoeft te vragen.
Tafelmanagement vanuit je kassa
Heb je even wat minder personeel, of juist wat meer capaciteit, regel direct je bezettingsmogelijkheden vanuit het kassasysteem. Direct met elkaar gesynchroniseerd zonder tussenkomst van een derde partij.
Simpel & elegant
Via onze widget is het makkelijk om op elke pagina van je site te reserveren. Voor de klant, simpel, overzichtelijk en snel.
Flexibele openingstijden
Je kan per dag aangeven hoeveel reserveringen je wilt accepteren. Aanpassingen zijn zo gedaan, bijvoorbeeld i.v.m. vakantie of evenement
Zeg “No Shows” vaarwel
Zonder inloop is een no-show funest. Voorkom deze door met aanbetalingen te werken. De aanbetalingen worden netjes op de rekening van de gast verrekenend.
COVID-19 Proof
Van de overheid moet je bij een reservering vragen of er klachten zijn die kunnen wijzen op Corona. Deze check is in het reserveer proces meegenomen.
Efficiënte bezettingsgraad
Met maximaal 30 plaatsen wil je geen lege tafels en een zo efficiënt mogelijke tafelplanning. Door maximaal gebruik te maken van de software in combinatie met de mogelijkheid tot aanbetalen, kunnen we de bezettingsgraad tot in de puntjes voor je regelen.
Telefonische reserveringen
Wanneer een gast belt om een reservering te maken of om te wijzigen kun je dat gemakkelijk via je kassa doen. Alle gastgegevens in een oogopslag bij de hand. Aan de hand van de wijzigingen wordt de beschikbare capaciteit direct gewijzigd.
Leer je gasten kennen
De gastgegevens worden direct gekoppeld aan de gegevens in de kassa.
Zo wordt een gastprofiel bouwen een fluitje van een cent. Een uitgebreid gastenbestand is een meerwaarde voor elke horecazaak. Zie hoevaak je gasten reserveren, wat ze gemiddeld besteden per bezoek, wat de meest gekozen producten zijn etc. Daarnaast werkt het ook gelijk met je Loyalty programma wanneer je de Spont Kassa gebruikt waardoor je niet meer om een klantenkaart hoeft te vragen.