We helpen je graag verder Chat met ons

Hét alternatief voor Clovertwo

Dé totale oplossing voor de horeca

Ga aan de slag met het complete kassasysteem

Afspraak maken?

Één abonnement voor alle platformen

Één abonnement voor alle platformen

Één abonnement voor alle platformen

Flexibel abonnement mogelijk

Één abonnement voor alle platformen

Werkt ook op je iPad

Alles wat je horeca onderneming nodig heeft

Meerdere Clover Two
gebruikers zijn je voorgegaan

Wil je een referentie van gebruikers die afgelopen jaren al zijn overgestapt? We brengen je graag met ze in contact.

Hoe kan ik overstappen naar Spont

Plan een installatie afspraak in met een van onze monteurs, als er ook hardware besteld is.

Stuur de export van jouw Clovertwo kassa naar onze experts.

Ga van start en ontdek waarom velen je voor gingen.

Geef je wensen door aan ons team, zodat we je een passende prijsopgaaf kunnen geven

Stuur de export van jouw Clovertwo kassa naar onze experts.

Plan een installatie afspraak in met een van onze monteurs, als er ook hardware besteld is.

Ga van start en ontdek waarom velen je voor gingen.

Plan een gesprek met Spont!

Vaak voorkomende vragen

Ik heb nog een abonnement bij Clovertwo?

Heb je nog een abonnement bij Clovertwo, maar wil je toch al starten met Spont? Geen probleem, je betaald dan geen abonnementskosten tot het abonnement verloopt.

Kan ik dezelfde hardware gebruiken?

De iPad and iPods kan je sowieso hergebruiken. De rest moet besproken worden met onze sales medewerkers.

Kunnen mijn producten worden omgezet?

Jazeler, middels een import kan dit eenvoudig geregeld worden. We helpen je hier graag mee op weg.

Hebben jullie gekoppelde pin?

Je kunt Spont koppelen aan een Pinterminal. We werken momenteel met de Sumup pinterminals of de gekoppelde Yomani.

Met welke boekhoudpakketten koppelen jullie?
Momenteel koppelt Spont met Twinfield en Exact. Heb jij een ander boekhoud pakket? De export is meestal voldoende, maar we kijken graag of we je nog verder kunnen helpen.