Vier vragen aan Peter’s Pizza!

Klantverhalen

Voor de shoarmapizza ‘Nei it sin’ kun je bij Peter’s Pizza terecht. Anne runt een pizzeria in Workum, inderdaad; Friesland! Ook in het Hoge Noorden is Spont doorgedrongen. We spraken Anne van der Goot over haar ervaringen met onze software en daar kwamen een aantal interessante uitspraken uit, die we graag met je delen.

Sinds mei 2020 bestaat Peter’s Pizza, als aanvulling op het grandcafé, om toeristen te serveren. Genoemd naar Anne’s man. Een eerbetoon. Toen kwam (je raadt het al)… Corona! En werd Peter’s Pizza de enige bron van inkomsten voor Peter en Anne. Anne: “De timing had achteraf niet beter gekund. Inmiddels zijn we de tent alweer aan het verbouwen.”

Op de website staat te lezen: “Vanwege de coronacrisis kon er helaas niet meer gebiljart worden, konden er geen feesten en partijen meer worden georganiseerd, ‘bar closed’. Een mooi moment om onze verbouwingsplannen voor het uitbreiden van de keuken werkelijkheid te maken!”

Wat motiveert je in je werk?


“Mogelijk om je creativiteit kwijt te kunnen in het bedenken van pizza’s, de wijnkaart en de website.”

Hoe zijn jullie de crisis doorgekomen? 


“We zijn met afhaal begonnen en gaan dan binnenkort binnen het restaurant openen. Dat wordt ook weer spannend maar hebben we erg veel zin in!”


Hoe ben je bij Spont gekomen?



“Ik had al twee andere kassasystemen beoordeeld, omdat we er een restaurant functie bij wilden hebben. Ik zocht online voor kassasystemen en kwam toen uit op Spont. De prijs-kwaliteit verhouding trok me over de streep.”

“De prijs-kwaliteitverhouding trok me over de streep.”

Anne – Manager, Peter’s Pizza

Bevalt het?

“De vele opties die het systeem biedt en dat we eraan mee kunnen bouwen om het op maat te maken voor de verschillende horeca- ondernemers is erg handig. Daarnaast is het een flexibel systeem en kan mee als we andere service gaan aanbieden, dat komt in deze roerige tijd heel goed uit!” 


Gepost op

18 Jul 2021

Gepost door

Pim