Pinsa’s werd drie keer uitgeroepen tot beste pizzeria van Nederland

Klantverhalen

Pinsa’s bestaat al sinds 2008, maar gooide het in coronatijd over een andere boeg. Enitor Joiner (28) vertelt hoe ze bij Pinsa’s toch de eigenheid hebben weten te behouden en hoe Spont helpt om een ander bedrijfsmodel te kunnen aannemen.

Waar hou je je nu het meeste mee bezig?

“Ik ben druk met het uitbreiden en optimaliseren van Pinsa’s. We serveerden eerst pizza’s aan tafel en op het terras en dat is nu natuurlijk helemaal veranderd tot een bezorg- en afhaalplek. Eerst was afhalen en bezorgen slechts een bijzaak, nu draaien we erop.”

Wat maakt jouw bedrijf uniek?

“We hechten veel waarde aan de relatie met onze gasten en de buurt. Ik krijg vaak te horen dat zij terugkomen vanwege onze smaakvolle pizzabodems. Ze zijn dun, knapperig en je krijgt er geen ‘deegbuik’ van. Kom het maar eens proeven!”

Hoe kwam je bij Spont uit?

“Ik had veel issues met de diverse bestel- en bezorgdiensten. Dat ging voortdurend fout. Die bedrijven zijn niet echt servicegericht en dat straalt af op de bezorger. Ik betaal daar toch 30% voor en dat gaat dan irriteren. Een jaar geleden ben ik actief naar een oplossing gaan zoeken en kwam ik al gauw bij Spont terecht. Inmiddels heb ik eigen bezorgers in dienst en dat bevalt uitstekend. Ik krijg veel positieve reacties over hoe snel we leveren.

“Veel andere kassasystemen vind ik verouderd, log en werken op een lompe manier. ”

Enitor Joine, Pinsa’s

Hoe werkt dat dan met Spont?

“Veel andere kassasystemen vind ik verouderd, log en werken op een lompe manier. Voor mijn gevoel zijn die blijven hangen in 1999. Spont is heel erg responsive. Het systeem is gestroomlijnd qua kleuren, menu’s, tijden, specials: je kunt er gewoon alles mee. Even iets aanpassen en 3 minuten later staat het online.” Enitor moet lachen en voegt toe: “Ja ik ben erg positief over ze. Ze zijn flexibel, innovatief en je zit niet vast aan wat je ooit in het systeem hebt ingevoerd.”

We weten nu dat het recept van je deeg jouw pizza’s uniek maakt, maar wat maakt Spont speciaal?

“Veel andere kassasystemen vind ik verouderd, log en werken op een lompe manier. Voor mijn gevoel zijn die blijven hangen in 1999. Spont is heel erg responsive. Het systeem is gestroomlijnd qua kleuren, menu’s, tijden, specials: je kunt er gewoon alles mee. Even iets aanpassen en 3 minuten later staat het online.” Enitor moet lachen en voegt toe: “Ja ik ben erg positief over ze. Ze zijn flexibel, innovatief en je zit niet vast aan wat je ooit in het systeem hebt ingevoerd.”

Als laatst..

“Juist in de horecasector is een vlotte service belangrijk. Je werkt namelijk met verse producten en ook nog eens met een product dat snel afkoelt, pizza. Spont is goed bereikbaar, reageert snel en helpt ter plekke. Ik hoop dat ze dat vasthouden, ook als ze straks groter worden. Want dat worden ze.”

Gepost op

14 Jul 2021

Gepost door

Dennis