Spont van Take-away naar Click & Collect
Nieuws
Winkeliers kunnen per 10 februari aan de slag met de verkoop van artikelen volgens het “Click & Collect” principe.
Dit is natuurlijk leuk als je al een webshop hebt, maar er zijn genoeg (lokale) bedrijven die het tot nu toe nog zonder deden. Deze staan dus nu voor een uitdaging, want een winkel runnen en spullen verkopen is voor de retail natuurlijk geen probleem, maar hoe ga je het digitaal en financieel regelen? Het Amsterdamse bedrijf Spont – bekend van de innovatieve kassasystemen voor de horeca – komt met de oplossing. Take-away voor de horeca en Click & Collect voor de retail liggen in elkaars verlengde, zo blijkt…
Over Spont
Spont is een all-in kassasysteem voor de horeca (en nu ook voor retail), dat moeiteloos op elke iPad kan worden geïnstalleerd. Het is geschikt voor reserveringen, bestellingen (ook met QR-code), mobiele betalingen en het sturen van sms-berichten als bijvoorbeeld een bestelling gereed is. Spont is eenvoudig te linken aan alle gangbare administratiesystemen, gemakkelijk in gebruik, snel te implementeren en met een vaste transactie-fee heel betaalbaar. Kortom: het is een modern, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk systeem. Spont is Nederlands, opgericht in 2015 door de broers Sjoerd en Flip van den Bosch en wordt toegepast bij horecaondernemingen in Nederland en België.
Kassa op de iPad
Spont heeft tijdens de vorige lockdown een speciale toepassing ontwikkeld voor restaurants en café’s die aan de slag gingen met Take-away. Hiermee kan vooraf bij het doorgeven van de bestelling meteen worden afgerekend. Precies wat nu de bedoeling is in de retail waar met “Click & Collect” spullen online worden besteld, afgerekend en vervolgens bij de winkelier kunnen worden afgehaald op een afgesproken tijdstip. Het kassasysteem kan via een gewone iPad worden toegepast; de winkelier opent een Spont account, voegt zijn producten toe en plaatst eenmalig een widget op zijn website zonder dat je hiervoor kennis hoeft te hebben van coderen.
Vervolgens regelt Spont in samenwerking met Pay. dat alle betalingen netjes worden afgehandeld en de winkelier weet wanneer welke producten opgehaald worden.
Gepost op
05 Aug 2020
Gepost door