fbpx

Bezorg & Take Away
ontvangen in jouw Spont

Gebruik je eigen website of één van de bekende diensten om orders aan te nemen.

Gemakkelijk & snel

Met een druk op de knop kun je gelijk aan de slag op je eigen website. Post via je socials de link, want alles is geschikt voor je mobiel.

Gestroomlijnde orders

Online orders komen direct in Spont te staan samen met je offline orders. Zo komt de keuken nooit voor een verrassing te staan.

Ophalen & Bezorgen

Geef jouw klanten de vrijheid zelf te kiezen. Gebruik je eigen team of vertrouw op de diensten die dit al jaren doen.

Afhalen & bezorgen is ook zonder abonnement te gebruiken

Gebruik jouw eigen team om te bezorgen

Installeer onze widget op je site en ga zelf aan de slag. Ontvang orders ‘direct’ voor maar €0,99 incl ideal.

Gebruik koeriers van de bekende bestel services

Gebruik diensten als Thuisbezorgd, Uber Eats of Deliveroo. Zo hoef je niet je eigen orders te bezorgen.

Take Away

Naast bezorgen kun je ook gebruik maken van de Takeaway mogelijkheid. Gemakkelijk afhaalbestellingen ontvangen met een afhaaltijd. Zo bespaar je als restaurateur op personeelskosten en op commissiekosten.

Drie simpele stappen en je kan direct aan de slag!

stap 1

Installeer de app en plak de lijn met code in de header van je website.

stap 2

Wil je ook bezorgen? Vul de postcodes in waar je bezorgt!

Stap 3

Geef bij de producten aan of ze zichtbaar moeten zijn op je website.

Meer features

Openingstijden: Geef de tijdspan aan dat je open bent
Vooruit bestellen: Klanten kunnen bestelling inplannen
Tags geven: Voeg tags toe om belangrijke info te geven
Bereidingstijd: Zo kan je pickup klanten inlichten
Sms bevestiging: Geef een notificatie als het klaar staat

Full screen widget: De beste bestel ervaring
Persoonlijke widget: Pas de widget aan jouw huistijl aan
Keuken printer: Laat de printjes direct uit je printer komen
Welkoms pagina: Verwelkom jouw klant.

Bezorg je ook?

Geef eenvoudig aan tot welk postcodegebied jij bezorgt. Zo voorkom je foute bestellingen.

Thuisbezorgd of Afhalen?

In de admin kan je zelf aangeven of je wilt dat de bestelling wordt thuisbezorgd, of dat je klanten het zelf laat afhalen.

Bepaal zelf wat je online verkoopt

Sommige producten kunnen nou eenmaal niet makkelijk bezorgd worden, gelukkig bepaal jij dit zelf. Je kunt eenvoudig aangeven welke producten wel zichtbaar worden op Spont WebOrder.

Routeplanning

Laat de bezorger de QR code scannen met zijn Android of iPhone en zie direct de snelste fietsroute om te bezorgen.

Heb je een vraag? Zit hij er niet tussen, aarzel niet en …

Ik heb geen site, hoe kan ik weborders gebruiken?

Je kunt de widget ook als (stickey) post op Social media delen. We zien bij onze klanten dat dit erg goed werkt aangezien op social media lekker veel activiteit is. Wil je toch graag een site hebben. Neem dan even met ons contact op. We helpen je graag opweg.

Hoelang duurt het voor ik Spont WebOrder kan gebruiken?

Natuurlijk hangt dit af van veel variabele. Maar afhankelijk van je wensen kun je binnen een uur aan de slag.
Hieronder beschrijven we de stappen die nodig zijn:

  • Download de App op je iPad
  • Maak een Mollie account aan om iDeal betalingen te accepteren.
  • Maak een account
  • Vul al je producten in
  • Connect je Pay account
  • Installeer de Spont Widget op je website door een regel code te plakken in je header.

Je bent nu minder dan een uur bezig geweest en bent klaar om anders te plaatsen!

Optionele stappen:

  • Bestel een productie printer (dag of 2)
  • Sluit de printer aan, en koppel hem aan categorien (in een mum van tijd!)

Moet ik elke bestelling accepteren?

Voor een bestelling door wordt gezet naar de keuken moet je hem via de iPad app accepteren. Wanneer je dit niet wilt (omdat bijvoorbeeld de bestelling is uitverkocht) kun je het weigeren. Bij elke bestelling staat het telefoonnummer van de klant vermeld. Wanneer je een bestelling weigert, onderneemt Spont zelf geen actie. Je moet dus zelf de klant even bellen om door te geven dat de bestelling niet kan worden doorgezet. Het geld kun je met een druk op de knop via Mollie terugstorten. Of je kunt zelf iets telefonisch regelen met de klant.

Regelen jullie ook de bezorging?

Nee, we leveren alleen de software voor het maken van de bestelling.

Hoe kan ik Spont gratis de widget laten installeren?

Om de widget te laten installeren hebben we toegang tot de FTP van je website nodig. Wanneer je een WordPress website hebt, is toegang tot de backend voldoende.
(We zullen dan de widget binnen 1 werkdagen (meestal binnen een paar uur) installeren.)

Kan de Weborder widget echt alleen gebruikt worden?

Ja, je kunt Spont WebOrder onbeperkt gratis naast je huidige kassasysteem gebruiken. Je hoeft hiervoor geen abonnement af te sluiten. Je kunt Spont echter niet als kassasysteem gebruiken.
We doen dit, omdat we door de terugkoppeling van onze klanten vertrouwen in ons product hebben. Onze verwachting is, dat als je eenmaal hebt kennis gemaakt met Spont, de overstap naar ons volledig kassa niet meer zo moeilijk is.

Stel dat ik morgen Spont WebOrder ga gebruiken. Welke kosten komen hier dan bij kijken?

De orders die via je website worden gemaakt komen binnen in de Spont iPad applicatie. Daarnaast kan het handig zijn om een productie printer (of iPad) te plaatsen in de keuken (Koude of warme kant). Wanneer dit gewenst is, kun je ook een printer aanschaffen.

Wanneer een bestelling daadwerkelijk wordt betaald worden er ook transactiekosten in rekening gebracht. Dit hangt af van de betaalmethode (iDeal, Paypal of Creditcard) die wordt gebruikt en zullen alleen berekend worden op een succesvolle betalingen. De exacte kosten hiervoor zijn hier te vinden en ook zichtbaar op je maandafrekening bij Pay.

Start met Spont en geef je gasten de beste service.

Pin It on Pinterest