De #1 bestelzuil voor de horeca
Met een bestelzuil in je horecazaak laat je gasten eenvoudig zelf bestellen. Het verminderd de wachttijd voor de gasten terwijl je meer orders én dus omzet draait. Een win-win!
Inclusief gratis demo op locatie



Laat je klanten zelf bestellen op een bestelzuil.
Voorkom rijen, presenteer je menu en laat je gasten zelf bestellen.
Hardlopers altijd bovenaan
Product filters voor allergien en dieet opties
Geen personeel meer nodig
Up-selling mogelijkheden voor meer omzet
Veel gestelde vragen
Uitzoeken wat voor hardware je nodig hebt, kan overweldigend zijn.
Kan ik overstappen van een andere kassa?
Overstappen naar een ander systeem klinkt als gedoe. Daarom zorgen we voor optimale ondersteuning. Voordeel bij een overstap naar Spont is dat onze software zeer gemakkelijk in gebruik is en alles snel en simpel is aan te passen en op te starten. Waarmee we maar willen zeggen; het is de moeite waard!
Kan ik met meerdere vestigingen korting krijgen?
Spont is al scherp geprijsd, maar we begrijpen dat het fijn is om op elke vestiging met hetzelfde systeem te werken. Bij een langdurige samenwerking bespreken we dan ook graag de mogelijkheden.
Ik ben een seizoens bedrijf, kan ik Spont pauzeren?
Dit kan zeker. Je hoeft niet voor Spont te betalen als je het niet gebruikt en kunt Spont voor maximaal 6 maanden pauzeren. Je kunt dan gewoon in je admin bij al je gegevens en je producten om alles voor te bereiden voor wanneer je weer opengaat. Alleen je kassa, kiosk en handhelds kun je dan niet gebruiken.
Heb ik altijd een abonnement nodig bij Spont?
Het Spont abonnement is voor Spont wanneer je ons als Kassa gebruikt. Wanneer je alleen gebruik wilt maken van onze online tools voor Takeaway, Reserveren en / of QR Code bestellingen is een abonnement niet noodzakelijk. Je betaald dan alleen de transactie kosten per bestelling.
Krijg ik een scherp tarief, als ik voor meer jaar afsluit?
Loyaliteit is voor ons waardevol. We willen dit dan ook graag belonen. Mocht je als bestaande of nieuwe klant weten dat je Spont voor de aankomende jaren wilt gaan gebruiken, kunnen we een aantrekkelijk voorstel voor jullie opstellen. Neem contact op voor meer informatie.
Hoe lang zijn jullie contracten?
Standaard bieden we contracten per maand of per jaar aan. Bij een Jaar abonnement krijg je korting. Wil je een contract per kwartaal of langere periode? Neem dan even contact met ons op.
Kan ik mijn abonnement opzeggen?
Natuurlijk. Onze klanten gebruiken Spont omdat ze Spont willen gebruiken. Niet omdat ze aan ons contract vast zitten. Zelfs een jaar abonnement kan je ten alle tijden annuleren. Enige is dat natuurlijk eventuele gegeven kortingen op bijvoorbeeld het jaar abonnement komen te vervallen.
Ik kom van lightspeed, kan ik dezelfde hardware gebruiken?
Net zoals Lightspeed heeft Spont ook een iPad als kassa systeem en handhelds voor op je iPhone of iPod. Je kunt dus zonder extra investering Spont op deze devices gebruiken. Voor de pinterminal, printer, kassalade en barcode scanner, hangt het ervan af welk model en merk je momenteel gebruikt. Het best kun je even met ons contact opnemen. Mocht het niet compatible zijn kunnen we vast een aantrekkelijk aanbod neerleggen.
Kan ik korting op mijn abonnement krijgen?
Bij een jaar abonnement geven we 15% korting op al onze pakketten.
Blijft mijn korting geldig als ik pauzeer?
Dit kan. Het enige is dat het jaar ook pauzeert wanneer je je abonnement pauzeert. Stel dat je dus 6 maanden per jaar open, en 6 dicht bent, dan kun je 15% korting ontvangen wanneer je 2 x 6 open maanden (en dus 2 jaar in totaal) van Spont gebruik maakt.
Kan ik partner worden en mijn relaties introduceren?
We staan zeker open voor partnerships. We geloven dat een partnership met goede partners je samen sterk maakt. Aan de andere kant zijn we trots op ons product en merk waar we afgelopen jaren hard voor hebben gewerkt. Een partnership moet hieraan bijdragen en dit niet in de weg zitten. Een partnership moet dus waardevol zijn voor jullie als partner, Spont en natuurlijk vooral voor onze klanten. We bespreken graag telefonisch of dit het geval is.
Kan ik mijn plan aanpassen?
Zeker. Zowel naar boven als naar beneden. Upgraden kan per direct. Downgraden zal ingaan aan het begin van de volgende maand.
Hebben jullie ook hardware te huur?
Hier zijn we mee bezig, laat het ons weten als je interesse hebt!